Zgłoś reklamację
Dodatkowe informacje
-
Zgodnie z § 5. uchwały Nr XXII/88/2016 Rady Miasta Włocławek z dnia 07 lipca 2016 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi, (Dziennik Urzędowy Województwa Kujawsko-Pomorskiego z 2016r., poz. 2642)
…
§ 5
1. W przypadku niewykonania lub niewłaściwego świadczenia usług zarówno przez przedsiębiorcę odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości jak i przez Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, reklamacja winna być złożona w Urzędzie Miasta Włocławek niezwłocznie w jednej z poniższych form:
1) pisemnej;
2) mailowej (powyżej);
3) ustnej - do protokołu.
2. Dane kontaktowe do składania reklamacji w sposób określony w ust. 1 znajdują się na stronie internetowej www.zbierajselektywnie.pl
3. Reklamacja powinna zawierać co najmniej wskazanie osoby, od której pochodzi i jej adresu do korespondencji oraz określenie przypadków i terminu niewłaściwego świadczenia usługi.
4. Reklamacja wniesiona pisemnie lub ustnie do protokołu powinna być podpisana przez wnoszącego, a protokół przez pracownika, który go sporządził.
5. Jeżeli w reklamacji nie wskazano adresu wnoszącego i rozpatrujący reklamację nie ma możliwości ustalenia adresu reklamującego na podstawie posiadanych danych, reklamację pozostawia się bez rozpoznania.
6. Wszystkie reklamacje wnoszone w sposób określony w ust. 1 rozpatrywane będą bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 30 dni, w przypadku reklamacji szczególnie skomplikowanej wymagającej dodatkowego wyjaśnienia wnoszący reklamację zostanie poinformowany o nowym terminie załatwienia sprawy.
Uchwała Nr XXII/88/2016 Rady Miasta Włocławek z dnia 07 lipca 2016 r.